Monday, March 22, 2010

Salata cu spanac si capsuni

Bine va regasim dupa o lunga pauza de scris.
Fiindca a iesit soarele si primavara ne bate in ferestre, am hotarat sa punem de-o salatica proaspata si energizanta, numai buna de aratat lumii. E vorba de o varianta pe care v-am mai prezentat-o, combinatie de frunze verzi, capsuni si seminte; dar de data aceasta, nota originala este data de sosul pe baza de capsuni... miam, miam!!!


Ingrediente (2 portii):
  • 100 g capsuni
  • 100 g branza feta
  • 100 g frunze verzi (salata verde, spanac, rucola etc)
  • 2 linguri seminte (eu am pus nuci si fistic)
  • un avocado (eu am uitat sa cumpar de data asta :P )
  • puteti adauga rondele de ceapa violet, felii de castravete verde... dupa imaginatia si placerea fiecaruia...
  • Sosul: 50-70 g capsuni, 2 linguri de smantana, 2 linguri zeama de lamaie, o lingurita rasa de zahar, sare si piper dupa gust - blenduim totul bine.
Rupem frunzele de salata cu mana, le aranjam pe o farfurie, presaram deasupra capsunii curatati si taiati bucati, branza sfaramata, semintele. Turnam desupra sos din belsug si savuram cu placere!
E o idee potrivita pentru un mic-dejun tarziu, o gustare, ori o cina frugala. Chiar si pentru masa de Pasti, mi se pare o varianta vesela, frumos colorata si speciala de aperitiv.

Si, desi ne e greu sa o numim "reteta", speram sa fie un mod energic, in spiritul primaverii, de a reveni la postarile noastre obisnuite.

Pofta buna!

No comments:

Post a Comment