Thursday, March 17, 2011

Briose cu morcovi, nuca si ghimbir. Si glazura de branza. Yumm!

Saptamana trecuta a fost carnavalul animalelor la gradinita, traditional eveniment inainte de inceperea Postului Pastelui. Primul nostru carnaval :) A durat o vreme sa conving copilul sa isi poarte costumul. De vopsit pe fata... nici vorba sa reusesc! Poate anul viitor..

Cu ocazia asta s-a organizat un bufet la care fiecare copil a participat cu ceva... noi am fost reprezentati de o mare trupa de cupcake-uri (care o fi denumirea corecta romaneasca?), foarte gustoase, si nu neaparat aspectuase :P . Sigur ca m-am documentat cateva zile despre cum sa le decorez mai frumos. Cu diverse creme, sau glazuri, cu buburuze-porcusori-puisori-fluturasi-si-alte-animalute modelate din martipan. Am un folder mare cu idei adunate de pe net in acest sens. Care de care mai artistice.
Ei bine, se pare ca am consumat prea mult timp documentandu-ma si nu mi-a mai ramas vreme de executie. Tipic pentru mine :P
Asa ca in final am trantit pe ele cu lingura o crema de branza si ceva fistic, si pe ici pe colo cate o figurina cumparata... Ar fi fost mai 'asortat' sa presar miez de nuca deasupra, dar aveam deja o punga de fistic gata ciopartit. Va dati seama in ce criza de timp m-am trezit?!

Asa, reteta e aproape aceeasi cu cea de aici, doar ca am redus cantitatea de praf de copt fiindca nu am vrut sa imi creasca prea tare... chiar si asa au crescut ca nebunele briosele astea, de-a trebuit sa le tai putin varful.

Cu siguranta o reteta de trecut in caietul de retete, acela de lasat mostenire copiilor. Au avut succes la gradi si zau ca nu ma laud pe mine, doar laud reteta.
Enjoy!

2 comments:

  1. Eu zic ca merge si asa! Mai ales daca ai avut succes!

    ReplyDelete
  2. Bine ai venit, Irina :)
    Daaa, cu siguranta combinatia de arome din reteta asta este una de succes.

    ReplyDelete