Tuesday, September 8, 2009

Salata de nectarine si spanac

Ok, probabil e prea mult spus "reteta"... Asa incat, in postarea de fata va prezint o idee de a combina 2 gusturi simple pentru a obtine o salata speciala. Mare lucru nu e de facut; aveti nevoie doar de cateva ingrediente si de un bol mare in care sa le amestecati. Atata tot.
Si, pana la urma, nici nu e musai sa folositi exact ce va spun eu aici. Dar ce e important de retinut: sa nu aveti absolut nici o retinere in a combina fructe cu diverse tipuri de salata si frunze verzi. Rezultatul e surprinzator de bun.

Eu am gasit la magazin o punga mixta cu frunze proaspete de spanac si rucola. Va propun si voua salata asta, fiindca stiu ca in pietele romanesti acum se gaseste productia de toamna de spanac proaspat. Asa ca, la spanac inainte!

Ingrediente:
  • frunze proaspete de spanac/ salata verde/ rucola
  • 1-2 nectarine, taiate felii subtiri si rumenite nitel pe gratar
  • o lingura de seminte de pin/ dovleac/ floarea soarelui, prajite putin in tigaia de teflon
  • cateva crutoane de paine
  • 2 linguri ulei de masline
  • zeama de la o jumatate de lamaie
  • o lingurita de miere
  • sare, piper
Se amesteca toate cele de mai sus intr-un bol si se serveste.
Eu una, am papat-o asa, ca si o gustare de seara. Pentru cei mai carnivori dintre noi insa, o recomand ca si salata langa un gratar (de pui, ca tinem la silueta, zic... :) ).

Pofta buna!


No comments:

Post a Comment