Wednesday, February 16, 2011

Salata de primavara


Stiu ca inca nu e primavara, zau ca stiu :) La gerul de afara nici nu e loc de indoiala!
Dar, poate poate, imbiem si noi vestitorii primaverii cu posturi de genul asta. Apropo, am vazut zilele trecute in gradina vecinilor.... ta-naaa ! - GHIOCEI! Asa ca pot spera ca vremea buna ne pandeste la coltul strazii :))


In fine, ca sa fiu sincera pana la capat, fotografiile astea asteapta cumintel in dosarul de drafturi de aproape un an! OMG! Chiar atat a trecut?!? ... Asa ca m-am gandit eu sa le public; odata si-odata tot la asta ajungeam.





Mno, sigur ca nu am inventat roata aici. De fapt, am inventat-o pe cand eram in liceu, in vacanta de vara ne intalneam cu Cris si Mihi (my best friend - xo xo) si faceam salata din ce gaseam prin bucatariile noastre :))

In cazul de fata, mare lucru nu e de spus, pozele sunt graitoare presupun: diverse chestii proaspete din frigider (rosii, ridichi, ceapa verde, ardei, castravete) + sunca + masline + porumb + smantana (sau iaurt, daca o ardeti mai 'light', asa) , sare, piper.
Mmm, lecker!
Daca ai si oameni dragi alaturi, e cea mai buna salata din lume! :)
Enjoy it!

No comments:

Post a Comment