Wednesday, June 10, 2009

"Bucataria lui Radu"

Fiindca nevasta-mea e activa la scris retete eu doar va urez vizionare placuta!
Mai treceti pe la noi :)
Hai nu va sfiiti si cereti reteta! (daca va face cu ochiul vreo poza)


... acum intervin eu, ca-s mai vorbareata :) . Voi scrie ce reprezinta fiecare calup cu fotografii.

Calup 1:

  • a. Cheesecake;
  • b. Tarta cu branza de vaci si zmeura;
  • c. Tort cu branza de vaci si zmeura;
  • d. Tort cu branza de vaci si afine.

Calup 2:

  • a. Tiramisu;
  • b. Gogosele cu scortisoara, nuca si unt;
  • c. Prajitura Fanta (cu branza de vaci) + Prajitura Tavalita (cu nuca de cocos si sos de ciocolata);
  • d. Felie din Tarta cu branza de vaci si zmeura.

Calup 3:

  • a. Cornulete cu crenvusti;
  • b. Branzoici rapide;
  • c. Prajitura cu branza de vaci:
  • d. Sectiune din prajitura de mai sus.

Calup 4:

  • a. Frigarui de pui cu legume;
  • b. Covrigi cu susan;
  • c. Cornulete cu crenvusti (aceleasi ce apar si mai sus);
  • d. Pulpe de pui si cartofi la cuptor.

Calup 5:

  • a. Salata de vara;
  • b. Maki-Sushi;
  • c. Pui si legume chinezesti cu taitei de orez;
  • d. Tarta cu ciuperci si carne.

Sper ca acum sa fie simplu: daca doriti vreuna dintre retetele mancarurilor de mai sus, e de-ajuns sa lasati un comentariu in care precizati ce anume va intereseaza. Vom incerca sa fim cat mai prompti (adica eu :) ). Va predau legatura...



6 comments:

  1. Mi-au facut cu ochiul mai bine de 90% din retete. Cum facem?
    Lavinia

    ReplyDelete
  2. Vad ca nu mi-a aparut commentul.Spuneam ca m-ar interesa cam 90 % din retete. Cum am putea-o rezolva?
    Multumesc!

    ReplyDelete
  3. Buna, Lavinia! Nu iti aparuse primul comentariu fiindca nu il publicasem eu. Abia acum am avut vreme...
    In legatura cu retetele, am editat postarea de aseara si am scris titlu pentru fiecare fotografie. Acum e simplu sa spui ce anume te-ar interesa.
    Astept sa imi dai un semn :)
    Numai bine!

    ReplyDelete
  4. Trimite-ti si aici ceva, orice ... la cum arata toate par foooooooooarte gustoase :-)! Pe unde umblati?

    ReplyDelete
  5. Totul arata minunat ,mi ar placea sa am reteta de la cheesecake , tortul cu branza si zmeura ,prajitura fanta cu branza si tarta cu ciuperci si carne.Merci,Mari!

    ReplyDelete
  6. Bine ai venit si multumesc pentru comentariu, Mari. Voi incerca sa postez si retetele pe care le doresti.
    Pana atunci, iti sugerez 2 alternative: pt cheesecake http://ankiradu.blogspot.de/2012/06/cheesecake-cu-zmeura.html si pt tortul cu branza si zmeura: http://ankiradu.blogspot.de/2009/05/tarta-cu-branza-si-zmeura.html (dintre toate retetele postate de mine, aceasta e cea mai repetata in bucataria mea, o recomand din toata inima).
    Iar pentru celelalte 2 retete iti recomand site-ul lui Teo: http://www.teoskitchen.ro/2008/03/prajitura-fanta.html si http://www.teoskitchen.ro/2007/09/tarta-cu-carne-si-ciuperci.html
    Spor la treaba si te mai astept pe aici :)

    ReplyDelete